Licėjaus gyvenimas Apie Licejų Kaip įstoti? Pamokų tvarkaraščiai 2% parama Licėjui English resumé
Renginių kalendorius · Nuotraukų galerija · Straipsniai ir dokumentai · Senatas ir prezidentas · Pamokų laikas
 COMENIUS projektas Vokietijoje
Vasario 24- 25 dienomis svečiavomės Miunchene su Comenius projektu. Pirmosios dienos vakarą susipažinome su šeimomis, kartu pavakarieniavome, aptarėme planus. Kitą saulėtą ankstų rytą dviračiais, motoroleriais išskubėjome į mokyklą. Čia per linksmus „ice-breaking games“ susipažinome su Vokietijos, Prancūzijos, Italijos, Šveicarijos, Kipro atstovais. Vėliau dalyvavome „Food scandal“ prezentacijose ir nuvykome į Miuncheno patentų biurą. Pasivaikščiojome po didmiestį, kuris kaip tik tuo metu ruošėsi Užgavėnėms. Vakarienės vėl grįžome į mokyklą, kur mūsų laukė jaukiai papuošta salytė ir maistas, paruoštas pabėgėlių iš Sirijos, Nigerijos ir Afganistano. Jie papasakojo mums savo istorijas. Trečiąją dieną nuvykome į seniausią pasaulyje (1040m) iki šiol veikiančią alaus daryklą Weihenstephan. Čia susipažinome su tradicinio vokiško alaus gaminimo tradicijomis. Tuomet nuvykome į olimpinį miestelį, ten pačiuožinėjome. Grįžę iš Miuncheno atgal į Gauting priemiestį, nuvykome į vietinį pub‘ą, kur žaidėme biliardą. Trečiadienis buvo palyginti kur kas laisvesnė diena. Apžiūrėjome miesto įžymybes, prisėdome užkasti, vėliau vaikščiojom patys, pirkome siuvenyrus. Vakare nuvykome į „Augustiner Bräu“ užeigą. Ji atskleidžia viską, kas būdinga Vokietijai ir yra itin populiari per Oktoberfest šventę. Ketvirtadienį irgi buvo daug veiklos. Pusryčiams valgėme tradicinį vokišką desertą – spurgas primenančius Krapfen. Tuomet aplankėme miestelio merą, klausėmės paskaitų apie ekologiją ir GMO. Gavome užkąsti tradicinių Bretzel riestainių. Paskutinį vakarą visi kartu pabuvome mokykloje, atsisveikinome su kitų šalių atstovais. Paskutinį rytą ir pietus praleidome su mus globojusiomis šeimomis, apsikeitėme lauktuvėmis. Kelionė paliko gerų įspūdžių, gyvai susipažinome su Vokietija.